Ik in mijn jumpsuit

15 maart 2009 - Taupo, Nieuw-Zeeland

Ik in mijn jumpsuit

Deze foto werd gemaakt op 15 maart 2009 in Taupo, Nieuw-Zeeland.

1 Reactie

  1. Anita * Annechien:
    19 maart 2009
    Hey Jasper,
    Vette foto (you look like a model!!! haha). Waarom zijn de wegen zo gevaarlijk dan in NZ? Rijden ze zo gevaarlijk of hoe? Bizar.
    Die klim klinkt geweldig maar ook gruweling.
    Veel plezier nog en succes met je paper!
    x
    Chien