Mijn gebouw
22 februari 2009 - Auckland, Nieuw-Zeeland
Ik woon helemaal aan de linkerkant op de tweede etage!
Deze foto werd gemaakt op 22 februari 2009 in Auckland, Nieuw-Zeeland.
22 februari 2009 - Auckland, Nieuw-Zeeland
Ik woon helemaal aan de linkerkant op de tweede etage!
Deze foto werd gemaakt op 22 februari 2009 in Auckland, Nieuw-Zeeland.
I want more!! ;)
liefs xxx